ЕЛЕКТРОННИЙ БІЗНЕС ЯПОНІЇ У ПОРІВНЯННІ З США

  • Микола Мельник університет Леона Козмінського
  • Андрій Близнюков університет Леона Козмінського
Ключові слова: міжнародний бізнес, електронна комерція, електронний бізнес, ділове адміністрування, маркетинг в економіці, США, електронний бізнес у Японії

Анотація

З появою електронного бізнесу японці включили Інтернет у свою культуру, щоб скористатися перевагами електронної комерції. Єдина мова та високий коефіцієнт міського населення роблять бізнес в Інтернеті успішним. Крім того, розмір країни та ефективна інфраструктура пришвидшують процес доставки. Однак Японія все ще потребує темпів у бізнесі електронної комерції, щоб конкурувати зі США. Ця стаття охоплює різні тенденції та перспективи Японії та США з точки зору ведення електронного бізнесу. У статті оглянуто основні відмінності між електронним бізнесом Японії та США. Також аналізується ефективність електронного бізнесу як у США, так і в Японії. Проведено порівняння, яке визначає позитивний та негативний вплив електронного бізнесу у обох країнах. Порівняльний аналіз статті показав, що Японії потрібно працювати над різними аспектами, щоб скористатися перевагами інтернет-ринку. Приголомшливий успіх Японії на шляху ведення бізнесу в Інтернеті прогнозує, що знадобиться короткий проміжок часу, щоб перейти на електронний бізнес у США. Однак Японії все ще потрібно зробити серйозні зміни в технічній галузі, а також заручитися підтримкою уряду для трансформації електронного бізнесу у своїй країні.

Посилання

Aoki, K. (2000). Cultural differences in e-commerce: A comparison between the U.S. and Japan. First Monday.

Day, G. S., & Wensley, R. (1988). Assessing advantage: a framework for diagnosing competitive superiority. Journal of Marketing, 52(2), 1–20.

“Denshi nettowaaku jittaichousa kekka” [The result of the survey of the status of electronic networks in Japan] (1999). New Media Development Association in Japan.

Deshpande, R. Farley, J. U., & Webster, F. (1993). Corporate Culture, Customer Orientation, and Innovativeness in Japanese Firms: A quadrad analysis. Journal of Marketing, 57, 7–23.

Kaplan, M. (2020). Japan Is an Enticing Market for Cross-border Ecommerce. PracticalEcommece. Retrieved from https://www.practicalecommerce.com/japan-is-a-enticing-market-for-cross-borderecommerce

Kushida, K. E., & Oi, J. C. (2013) Syncretism: The politics of economic restructuring and system reform in Japan. Walter H. Shorenstein Asia-Pacific Research Center.

Melanie. (2018). The Current State of e-Commerce in the U.S. Unleashed Software. Retrieved from https://www.unleashedsoftware.com/blog/current-state-e-commerce-us

Morita, A. (1991). Japanese investment in the U.S. and US-Japan trade problems: Keynote address. Japan and the World Economy, 3(1), 113–116.

NetSmartAmerica.com. (2000). America.com: What makes America click. Retrieved from http://netsmartamerica.com

OCED. (2020). Protecting online consumers during the COVID-19 crisis. Retrieved from https://www.oecd.org/coronavirus/policy-responses/protecting-online-consumers-during-the-covid19-crisis-2ce7353c/

OCED. (2020). E-commerce in the time of COVID-19. Retrieved from https://www.oecd.org/coronavirus/policy-responses/e-commerce-in-the-time-of-covid-19-3a2b78e8/

Research and market. (2020). Japanese e-Commerce Industry Analysis 2017–2026. Retrieved from https://www.globenewswire.com/news-release/2020/07/24/2067160/0/en/Japanese-e-CommerceIndustry-Analysis-2017-2026.htm

SelectUSA. (2019). Japan – eCommerce. SelectUSA.

Vairappan, C., Cata, T., & Sakaguchi, T. E-commerce development in Japan. Retrieved from https://www.nku.edu/~sakaguch/msis680/Vairappan06.pdf

WPIC. (2019). Japan e-commerce marketing trends: What are the critical differences between Japanese and Western consumers in e-commerce? Retrieved from https://www.wpic.co/blog/japan-ecommerce-marketing-trends-what-are-the-critical-differences-between-japanese-and-westernconsumers-in-e-commerce/

Yahagi, T., & Kar, M. (2009). The process of international business model transfer in the SevenEleven group: US-Japan-China. Asia Pacific Business Review, 15(1), 41–58.

Переглядів статті: 160
Завантажень PDF: 64
Опубліковано
2021-03-31
Як цитувати
Мельник, М., & Близнюков, А. (2021). ЕЛЕКТРОННИЙ БІЗНЕС ЯПОНІЇ У ПОРІВНЯННІ З США. Mechanism of an Economic Regulation, (2 (92), 16-22. https://doi.org/10.21272/mer.2021.92.02