ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СПІЛЬНОГО ЗАЛУЧЕННЯ ВЕНЧУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РЕІНЖИНІРИНГУ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

  • Леонід Мельник Сумський державний університет
  • Олександр Дериколенко Сумський державний університет
  • Олександр Маценко Сумський державний університет
  • Олексій Пасєвін Сумський державний університет
  • Юрій Химченко Сумський державний університет
Ключові слова: промислове підприємство, венчурна діяльність, маркетингова діяльність, реінжиніринг, бізнес-процес, організація, ресурс, стратегія, бізнес-оточення

Анотація

Українська промисловість являє собою стратегічно важливу галузь, що зберігає потенціал для сприяння стрімкому розвитку національної економіки. Разом з тим, даний потенціал може бути реалізовано виключно при виборі інноваційного вектору найближчого майбутнього галузі. Разом із активізацією інноваційної діяльності промислові підприємці постають перед проблемою дефіциту необхідних коштів, високими ризиками та застарілими підходами до ведення та організації діяльності. Саме в даній перспективі автори статті пропонують дослідити організаційно-економічний потенціал спільного залучення венчурної діяльності та реінжинірингу бізнес-процесів в маркетинговій сфері промислових підприємств. Саме маркетингова діяльність промислових підприємств рекомендована автором як найбільш ефективна для оперативного адаптації компанії до різких перетворень в зовнішньому бізнес-просторі. Перебуваючи в безпосередньому контакті з існуючим та потенційним споживачем та його вимогами, маркетингова діяльність здатна визначити стратегічні вектори розвитку компанії та імплементувати нові правила ведення бізнесу в поточну діяльність компанії. Так, в ході дослідження авторами проаналізовано організаційні засади венчурної діяльності та реінжинірингу бізнес-процесів в маркетинговій діяльності, зв'язок між зазначеними напрямками в організації інноваційної діяльності та спільні підходи до розробки стратегічних програм розвитку промислових підприємств в умовах різких трансформаційних перетворень у зовнішньому бізнес- середовищі. Реінжиніринг бізнес-процесів в маркетинговій діяльності позиціонується як інновація, що може бути залучена за рахунок венчурного капіталу, і в той же дана інновація здатна радикально трансформувати підприємство та принципи його діяльності для подальшого ефективного використання залучених інвестицій та ефективної інноваційної діяльності.

Посилання

Ofitsiinyi veb-portal. Verkhovna rada Ukrainy [Official web-portal. Verkhovna Rada of Ukraine]. Retrieved from http://zakon.rada.gov.ua/.

Ofitsiinyi veb-sait Derzhavnoi sluzhby statystyky Ukrainy [Official web-portal of State Statistics Service of Ukraine]. Retrieved from http://ukrstat.gov.ua.

Derykolenko, O. M. (2017). Metodolohiia venchurnoi diialnosti promyslovykh pidpryiemstv [Venture Activity Methodology for Industrial Enterprises]. Monohrafiia. Sumy: Vydavnycho-vyrobnyche pidpryiemstvo “Mriia”, 346.

Taranyuk, L. M. (2014). Reinzhynirynh biznes-protsesiv promyslovykh pidpryiemstv: teoriia, metolohiia, praktyka [Re-engineering Business-processes of Industrial Enterprises: theory, methodology, practice]. Monohrafiia. Sumy: „Mriya-1”, 608.

Kobyzskyi, D. S. (2018). Orhanizatsiino-ekonomichne zabezpechennia reinzhynirynhu marketynhovoi diialnosti ukrainskykh mashynobudivnykh pidpryiemstv [Organizational and Economic Procurement of Re-engineering Marketing Activity of Ukrainian Machine-building Enterprises]. BiznesInform, 2, 319–325. Retrieved from http://oaji.net/articles/2017/727- 1525759578.pdf.

Taranyuk, L. M., Kobyzskyi, D. S. (2018). Novi pidkhody do rozrobky protsesu marketynhovykh stratehii mashynobudivnykh pidpryiemstv v ramkakh provedennia reinzhynirynhu yikh biznes- protsesiv [New Approaches to the Marketing Strategies Development Process of Machine-building Enterprises within their Business-processes’ Reengineering]. Ekonomika: realii chasu. Naukovyi zhurnal, 2 (36), 49–56. Retrieved from http://economics.opu.ua/ejopu/2018/No2/49.pdf. DOI: 10.5281/zenodo.1308150

Kobyzskyi, D. S. (2018). Orhanizatsiino-ekonomichnyi potentsial reinzhynirynhu biznes-protsesiv v marketynhovii diialnosti promyslovoho pidpryiemstva dlia zabezpechennia yoho efektyvnoi innovatsiinoi diialnosti [Ogranizational and Economic Potential of Re-engineering business processes in the Context of Marketing Activity of an Industrial Enterprise to Ensure Its Efficient Innovative]. Suchasnyi stan naukovykh doslidzhen ta tekhnolohii v promyslovosti (ITSSI), 3(5), 95–105. Retrieved from https://doi.org/10.30837/2522-9818.2018.5.095

Hammer, M., Champy, J. (1997). Reinzhiniring korporatsii: Manifest revolyutsii v biznese [Reengineering the Corporation: A Manifesto for Business Revolution]. SPb.: Izd-vo SPbU, 332.

Illyashenko, S. M. (2010). Innovatsiinyi menedzhment [Innovative Management]. Pidruchnyk. Sumy: VTD Universytetska knyha, 334.

Vvedeniye v venchurnyy biznes [Introduction to Venture Business] (2003). S-Pb.: RAVI, 356. Retrieved from http://www.aiiventure.ru/ucheb/18#replies_pagel.

Переглядів статті: 20
Завантажень PDF: 19
Опубліковано
2019-06-20
Як цитувати
Мельник, Л., Дериколенко, О., Маценко, О., Пасєвін, О., & Химченко, Ю. (2019). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СПІЛЬНОГО ЗАЛУЧЕННЯ ВЕНЧУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РЕІНЖИНІРИНГУ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ. Mechanism of an Economic Regulation, (2 (84), 17-29. https://doi.org/10.32782/10.21272/mer.2019.84.02
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА