ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ В ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ

  • Олена Біловодська Сумський державний університет
  • Дмитро Корінченко Сумський державний університет
Ключові слова: Інтернет-комерція, Інтернет-посередник, Інтернет-середовище, Інтернет-технологія, маркетингова політика розподілу

Анотація

У статті розглянуто особливості маркетингової політики розподілу в Інтернет-середовищі для вітчизняних підприємств, виділено переваги й недоліки при використанні Інтернет-технологій у політиці розподілу, сформульовано умови при виборі каналів з участю посередників та прямого збуту. Так, особливості політики розподілу в Інтернет-середовищі авторами поділено на три групи та виконано їх аналіз: 1) реалізація товарів через Інтернет; 2) проведення оплати через Інтернет; 3) реалізація товарів через Інтернет-посередників. Серед основних переваг маркетингової політики розподілу в Інтернеті виділено зниження організаційних витрат на оплату оренди офісу, оплати праці персоналу, оплати за транспортування товару; розширення числа потенційних покупців (спілкування зі споживачами, незважаючи на географію розміщення, часового поясу); скорочення часу на переказ коштів; можливість докомплектації або іншої модифікації продукту та інші. Серед недоліків – недовіра українців до систем оплати послуг; недобросовісні посередники; значні витрати на підтримання віртуального сайту магазину; недосконале законодавство щодо Інтернет-комерції в цілому та інші.

Посилання

Вирин, Ф. Интернет-маркетинг. Полный сборник практических инструментов / Ф. Вирин. – М. : Эскмо, 2009. – 224 с.

Войчак, А. В. Сучасні тенденції розвитку каналів розподілу / А. В. Войчак // Маркетинг в Україні. – 2000. – № 2. – С. 42–43.

Ларина, Р. Р. Разработка модели оптимизации логистической сбытовой системы / Р. Р. Ларина, Н. В. Трушкина // Менеджер. – 2002. – № 6. – С. 123–126.

Литовченко, І. Л. Інтернет-маркетинг : навчальний посібник / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. – К. : Центр навчальної літератури, 2008. – 184 с.

Новомлинский, Л. Интернет-стратегии каждый выбирает по себе [Электронный ресурс] / Л. Новомлинский. – Информационно-консалтинговый центр по электронному бизнесу. – Режим доступа : http://www.e-commerce.ru/analytics/analytics-part/analytics13.html.

Павленко, А. Ф. Маркетинг : підручник / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – К. : КНЕУ, 2003. – 246 с.

Петрик, Е. А. Интернет-маркетинг / Е. А. Петрик. – М. : Московская финансово-промышленная академия, 2004. – 299 с.

Стонер, Дж. Вступ у бізнес / Дж. Стонер, Е. Долан. – К. : Видавництво Європейського університету фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу, 2000. – 752 с.

Успенский, И. В. Интернет-маркетинг : учебник [Электронный ресурс] / И. В. Успенский. – СПб. : Изд-во СПГУЭиФ, 2003. – Режим доступа : http://www.aup.ru/books/m80/.

Біловодська, О. А. Маркетингова політика розподілу : навч. посібник / О. А. Біловодська. – К. : Знання, 2011. – 495 с. 11. Мозгова, Г. В. Інструменти Інтернет-маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств [Електронний ресурс] / Г. В. Мозгова. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429.

Интресное в мире маркетинга и рекламы [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.pr32.ru.

Маркетинговая распределительная политика предприятия [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://internet-advance.ru/marketing/56-raspredelitelnaya-polotika.html.

Интернет-маркетинг для руководителя [Электронный ресурс] // Школа бизнеса «Управляй будущим» : статьи по управлению предприятием. – 2013. – Режим доступа : http://www.u-b-s.ru/publikacii/internet-marketing.html.

Virin, F. (2009), “Internet Marketing. The complete collection of practical tools”. Moscow, ESCMO. (In Russian)

Voychak, A. V. (2000), “Modern trends in distributive channels”, Marketуng Ukrainy, 2, 42–43. (In Ukrainian)

Larina, R. R. and Trushkina, N. V. (2002), “Development of a model to optimize the logistics distribution system”, Manager, 6, 123–126. (In Russian)

Litovchenko, І. L. and Pilipchuk, V. P. (2008), “Іnternet Marketing”. Kiev, Center uchbovoi lіteraturi. (In Ukrainian)

Novomlinsky, L. (2015), “Everybody chooses the Internet strategy for himself”, http://www.e-commerce.ru/analytics/analytics-part/analytics13.html. (In Russian)

Pavlenko, A. F. (2003), “Marketing”. Kiev, KNEU. (In Ukrainian)

Petrik, E. A. (2004), “Internet Marketing”. Moscow, Moscow Financial-Industrial Academy. (In Russian)

Stoner, J. (2000), “Introduction to business”. Kiev, Vidavnitstvo Evropeyskogo unіversitetu fіnansіv, іnformatsіynih system, managementu i bіznesu. (In Ukrainian) 9. Uspenskiy, I. V. (2003), “Internet Marketing”, http://www.aup.ru/books/m80/. (In Russian)

Bіlovodska, O. A. (2011), “Marketing distributive polіcy”. Kiev, Znannya. (In Ukrainian)

Mozgova, G. V. (2015), “Internet marketing tools and their benefits for modern Ukrainian enterprises”, http://www.economy.nayka.com.ua/?Op=1&z=2429. (In Ukrainian)

“Interesting things in the world of marketing and advertising companies”, http://www.pr32.ru. (In Russian)

“The marketing distributive policy of the enterprise”, http://internet-advance.ru/marketing/56-raspredelitelnaya-polotika.html. (In Russian)

“Internet Marketing Executive”, http://www.ubs.ru/publikacii/internet-marketing.html/. (In Russian)

Переглядів статті: 4
Завантажень PDF: 4
Опубліковано
2015-06-30
Як цитувати
Біловодська, О., & Корінченко, Д. (2015). ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ В ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ. Mechanism of an Economic Regulation, (2 (68), 45-53. вилучено із http://mer-journal.sumy.ua/index.php/journal/article/view/431
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА