КЛАСИФІКАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ВІРТУАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ

  • Олексій Гончаренко Сумський державний університет
  • Марія Мисловська Сумський державний університет
  • Віктор Золочевський Сумський державний університет
Ключові слова: доповнена реальність, цифрова ера, метавсесвіт, віртуальна реальність, візуалізація, віртуалізація

Анотація

Актуальність роботи аргументована пришвидшенням темпу діджиталізації у зв’язку з пандемією COVID-19, адаптацією суспільства до умов дистанційного способу життя. В час віртуальних зустрічей та конференцій, дистанційної освіти, онлайн бізнесу напрямок VR технологій отримав швидкий розвиток. Роль VR у візуалізації комерційної та творчої галузі розвитку стрімко зростає, провідні гіганти частіше використовують технологію віртуальної реальності за для привертання уваги до свого продукту. У статті досліджено та класифіковано структуру VR технологій у сучасному світі, зокрема проаналізовано вплив на розвиток культури, процес навчання та охорони здоров’я, завдяки створенню нового апаратного та програмного забезпечення в напрямку досліджуваної теми. Описано інноваційні підходи до діагностики та лікування певних хвороб людини, процесу навчання та відточування навичок лікарями за допомогою новітнього обладнання с технологіями доповненої реальності. Проаналізовано та систематизовано класифікаційні ознаки використання технологій VR за сферою використання, джерелом виникнення, способами використання у бізнесі та за ефектами, які отримуються. Продемонстровано розвиток віртуалізації у сфері бізнесу за останні роки, досліджено впив використання VR технологій на збільшення прибутку компаній. Завдяки VR у візуалізації комерційної стратегії бренду одягу, вдалося покращити число замовлень, змінивши концепцію показу мод, а саме прибравши моделей для одягу, що дало змогу концентруватися лише на товарі. Приведено розрахунок фінансових витрат при використанні VR для бізнесу у порівняні зі звичайними способами маркетингу, досліджено впив інноваційних технологій візуалізації на збільшення прибутку компаній. Описано вплив технології на економічний, технологічний та соціальний напрямок в сферах бізнесу, розваг, охорони здоров’я, мистецтва, освіти та військовопромислового комплексу.

Посилання

Saibel N., Koshkina K. (2017) Virtual reality as a business. Periodical scientific and methodological electronic journal "Koncept, 1

Maslov E.A. Khaminova A.A. (2016) Implemetation of new technologies of virtual and augmented reality in the creative industries: trends and problems. Izdaniye Gumanitarnaya informatika, 2, 3546.

Klymnyuk V. 2(018) Virtualʹna realʹnistʹ v osvitnʹomu protsesi. Zbirnyk naukovykh pratsʹ Kharkivsʹkoho natsionalʹnoho universytetu Povitryanykh Syl, 2, 207-212.

Whyte, J. (2003). Industrial applications of virtual reality in architecture and construction. Journal of Information Technology in Construction (ITcon), 8(4)

Andone D., Frydenberg M. (2019) Creating virtual reality in a business and technology educational context. Augmented Reality and Virtual Reality, 147-159

Naukove doslidzhennya: metody ta metodolohiya (2011) Osvita ua

Simpla. [Electronic resource] - Retrieved from: https://smbsoft.com.ua/virtualization/

Ushakov D (2009). Explanatory dictionary of Ushakov

Lopatnikov L. General economic and economic-mathematical explanatory dictionary

L. Sullivan (2020) Searches for “virtual” skyrocket as online media takes on Virtual Reality. Search & Perfomance Marketing Daily

B. Marr (2017) The amazing ways companies use virtual reality for business success. Forbes

Koshel'nik D. (2020) Brend Hanifa provel virtual'nyy 3D pokaz novoy kollektsii v Instagram. Vector

Virtual reality in gaming size, Share&Trends analysis by component, by device, by user (Commercial Space, Individual), by region, and segment forecasts, 2020 Retrieved from Grand View Recearch

Sozdana VR tekhnologiya. Pozvolyayushchaya uchenym proniknut' vnutr' chelovecheskoy kletki (2020). Focus

Diagnostika, lecheniye i nauchnyye issledovaniya v virtual'noy real'nosti (2020) Director of the Clinic

Google Arts & Culture: an online guide to 2000+ museums and art galleries in the world (2016) Retrieved from Under35.me

Polovaya N., (2018) Virtual reality is the head vector of the new information era. Scientifictheoretical almanac "Grani" 56-62.

Topchiy T. (2006) Institutionalization of uninterrupted education in Ukraine: factorial intelligence: author. dis. on the science. steps of cand. social Sciences Kharkiv, 20

Savchuk T. (2017) Mozhlyvosti tekhnolohiy virtualʹnoyi realʹnosti v riznykh sferakh. Radio svoboda

Look in AR https://lookinar.com/uk/vijskova-promyslovist/

On your business. https://onbiz.biz/about-virtualization/

Red Hat. https://www.redhat.com/en/topics/virtualization/what-is-virtualization

Kirilov D. (2019) Marketing trends: technologies of virtual and augmented reality. Existerra

A Brown (2021) Chto takoye metavselennaya i pochemu Marku Tsukerbergu ona tak zapala v dushu. Maksimal'no ponyatnyy gid. Forbes

DressX https://dressx.com/

Переглядів статті: 120
Завантажень PDF: 46
Опубліковано
2021-10-30
Як цитувати
Гончаренко, О., Мисловська, М., & Золочевський, В. (2021). КЛАСИФІКАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ВІРТУАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ. Mechanism of an Economic Regulation, (4 (94), 94-104. https://doi.org/10.21272/mer.2021.94.11