МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ТА ВИБОРУ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ НА ПІДСТАВІ АНАЛІЗУ ЇЇ ЗОВНІШНЬОГО СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ

  • Сергій Алєксєєв Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Ключові слова: аналіз, механізм, стратегічний потенціал, стратегічні цілі

Анотація

Невизначеність механізму встановлення та вибору стратегічних цілей в економічній літературі обумовило проведення дослідження етапів формування й відбору зовнішніх стратегічних цілей на підприємствах роздрібної торгівлі продуктами харчування. Дослідження проведене методом анкетування топ-менеджерів торговельних мереж стосовно формування та вибору стратегічних цілей. Проведене дослідження показало, що якість процесів обґрунтування, формування та вибору стратегічних цілей на досліджених підприємствах потребують удосконалення. Таку ситуацію можна пояснити відсутністю дієвого й ефективного механізму формування та вибору стратегічних цілей торговельного підприємства, заснованого на врахуванні – при встановленні цілей – зовнішнього стратегічного потенціалу підприємства. Для вирішення проблеми запропоновано механізм формування та вибору стратегічних цілей торговельного підприємства на підставі аналізу зовнішнього стратегічного потенціалу, що містить мету, завдання, вимоги, принципи, функції, етапи, методи.

Посилання

Арутюнова, Д. В. Стратегический менеджмент : учебное пособие / Д. В. Арутюнова. – Таганрог : Изд-во ТТИ ЮФУ, 2010. – 122 с.

Бурмистров, А. Н. Концептуальная схема расширенной сбалансированной системы показателей деятельности предприятия / А. Н. Бурмистров, М. П. Синявина // Стратегическое управление организациями: теория и практика инновационного развития : сборник научных трудов всерос. научно-практ. конф. – СПб. : Изд-во Политехн. ун -та, 2012. – С.145–154.

Градов, А. П. Маркетинг как стратегия предпринимательской деятельности / А. П. Градов. – Л. : ЛГТУ, 2001. – 415 c.

Киндрацька, Г. И. Основы стратегического менеджмента : учеб. пособие / Г. И. Киндрацька. – 2-е изд. – Л. : КИНПАТРИ Лтд, 2003. – 224 с.

Цыганок, А. Ю. Определение целей развития предприятия [Электронный ресурс] / А. Ю. Цыганок. – Режим доступа : http://tsyganok.ru/pubs/pub.asp?id=2288.

Ямпольская, Д. Функции менеджмента, их взаимосвязь и динамизм [Электронный ресурс] / Д. Ямпольская, М. Зонис. – Режим доступа : http://www.inventech.ru/lib/management/management-0015.

Arutyunova, D. V. (2010), Strategic Management, Taganrog, TTI YUFU. (In Russian)

Burmistrov, A. N. and Sinyavina M. P. (2012), The Conceptual scheme of the extended of balanced system of performance of enterprise indicators, Strategicheskoe upravlenie organizacijami: teorija i praktika innovacionnogo razvitij, 145–154. (In Russian)

Gradov, A. P. (2001), Marketing as strategy of entrepreneurial activity, Lipetck, LGTU. (In Russian)

Kindracka, G. I. (2003), Bases of strategic management, Lvov, KYNPATRY Ltd. (In Russian)

Cyganok, A. Yu. (2014), Determination of aims of development of enterprise, http://tsyganok.ru/pubs/pub.asp?id=2288. (In Russian)

Yampolskaya, D. and Zonis M. (2014), Functions of management, their intercommunication and dynamism, http://www.inventech.ru/lib/management/management-0015. (In Russian)

Переглядів статті: 13
Завантажень PDF: 6
Опубліковано
2014-06-30
Як цитувати
Алєксєєв, С. (2014). МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ТА ВИБОРУ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ НА ПІДСТАВІ АНАЛІЗУ ЇЇ ЗОВНІШНЬОГО СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ. Mechanism of an Economic Regulation, (2 (64), 88-95. вилучено із http://mer-journal.sumy.ua/index.php/journal/article/view/494
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА