НОВИЙ ШЛЯХ РОЗВИТКУ ІНДУСТРІЇ СПОРТИВНОГО ТУРИЗМУ В КИТАЇ З УРАХУВАННЯМ СТРАТЕГІЇ «ПОЯС І ШЛЯХ»

Ключові слова: «Пояс і шлях», спортивна індустрія, спортивний туризм, розвиток, Новий шлях

Анотація

В останні роки індустрія спортивного туризму в Китаї отримала всебічний розвиток, Китай став спортивною країною, а розвиток індустрії спортивного туризму також зробив великий внесок у розвиток національної економіки. «Пояс і шлях», також відомий як «Економічний пояс Шовкового шляху» та «Морський Шовковий шлях XX століття», є важливою стратегією координації внутрішніх та зовнішніх справ, а також просування економічного відкриття та розвитку в новий період Китаю. Економіка спортивного туризму є важливою частиною національної економіки Китаю. На тлі економічної стратегії «Пояс і шлях» розвиток індустрії спортивного туризму також стикається з великими труднощами. Тому, приймаючи стратегію «Пояс і шлях» як основу, в цій статті обговорюються проблеми розвитку промисловості спортивного туризму в Китаї, а також пропонуються контрзаходи для сталого розвитку індустрії спортивного туризму в Китаї. В даний час світова еко- номіка демонструє тенденцію глобалізації та перетворення «Поясу і шляху» з ініціативи на практичну дію, що, безсумнівно, є змістовною відповіддю на несправедливе явище глобалізації. Використовуючи культурні витоки стародавнього Шовкового шляху, концепція взаємовигідного обміну «Пояс і шлях» тісно пов'язує Китай з багатьма країнами Південно-Східної Азії, Африки та Європи та створює велику платформу для майбутнього розвитку економіки Китаю. Відповідно до цієї схеми китайська спортивна індустрія може активно розвиватися. З підвищенням рівня життя людей заняття спортом та туризм стали осно- вними формами оздоровлення та відпочинку. Інтегровані заходи спортивного туризму значною мірою відповідають прагненню людей до здоров'я та моди, а індустрія спортивного туризму швидко розвивається, щоб задовольнити суспільні потреби. Роз- витку спортивного туризму, як галузі, що розвивається, приділяється все більше і більше уваги. На тлі швидкого розвитку науки та техніки, а також економічної глобалізації, промислова інтеграція є новим способом сталого промислового розвитку. Ряд програмних документів, виданих Державною радою, Головним державним управлінням спорту, Міністерством культури та туризму, створили сприятливі умови для комплексного розвитку традиційного спорту та індустрії туризму.

Посилання

Mohammad Taghi Sheykhi. A General Review of the Conceptual Dimensions of Quality of Leisure, Tourism, and Sports with a Particular Focus on Iran. African and Asian Studies, 2003, 2 (2):189–206.

Deknop. Some Thoughts on the Influence of Sport Tourism [M]. In Proceedings of the International Seminar and Workshop on Outdoor Education, Recreation and Sport Tourism, 1987:38–45.

Remand. Points of Increasing Contact: Sport and Tourism in the Modern World [A]. Proceedings of the Leisure Studies Association Second International Conference [M]. Wallingford UK: LSA Publications, 1990:158–169.

Hall C. Adventure. Sport and Health Tourism. In B. Weiler & C.M. Hall (Eds.) Special Interest Tourism [M]. London: Bell‐haven Press, 1992:141–158.

Heather J. Gibson. Sport Toursim: A critical Analysis of Research [A]. Sport Management Review, 1998(1):45–76.

Standeven J, De Knop P. Sport Tourism, Champaign [M]. IL: Human Kinetics, 1999:56–61.

Nogawah, Yamguchy. An Empirical Research Study on Japanese Sport Tourism in Sport-For-All Events: Case Studies of a Single-night Event and a Multiple-night Event. J Travel Res, 1996, 35:46–54.

Hall. Adventure, Sportand Health Tourism [A]. Special Interest Tourism [M]. London: Belhaven Press, 1992:141-158.

Joy Standeven, pauldeknop. Sport Tourism [M]. Human Kinetics, 1999.

Han Hongying. Thoughts on Accelerating the Development of Characteristic Sports Tourism in Qinghai Province. Journal of Sport, 2005, (05): 29–32.

Weng Jiayin. Thoughts on Accelerating the Development of Sports Tourism in Guangdong Province. Journal of Sport, 2006, (05): 36–39.

Wang Degen, Lu Lin, Liu Changxue. Sports Tourism Market Characteristics and Product Development. Tourism Journal, 2002, 17 (1): 49–53.

Zhang Zhigang. Review of sports tourism research at home and abroad. Journal of Physical Education College of Shanxi Normal University, 2008 (S1): 17–19.

Переглядів статті: 55
Завантажень PDF: 23
Опубліковано
2022-08-22
Як цитувати
Ziming, L., & Харченко, Т. (2022). НОВИЙ ШЛЯХ РОЗВИТКУ ІНДУСТРІЇ СПОРТИВНОГО ТУРИЗМУ В КИТАЇ З УРАХУВАННЯМ СТРАТЕГІЇ «ПОЯС І ШЛЯХ». Механiзм регулювання економiки, (1-2(95-96), 127-130. https://doi.org/10.32782/mer.2022.95-96.19
Розділ
МАКРОЕКОНОМІЧНІ МЕХАНІЗМИ