КРИТЕРІАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

  • Вікторія Залізнюк Державний економіко-технологічний університет транспорту МОН України
Ключові слова: ефективність, маркетингова стратегія, експорт, оцінювання, критерій

Анотація

Необхідною умовою успішної реалізації експортної діяльності є аналіз її ефективності з метою встановлення найбільш оптимальної структури експорту, застосування оптимальних маркетингових інструментів і прийняття обґрунтованих рішень. На сучасному етапі розвитку світового ринку, де внаслідок глобалізації посилюються світові гіперконкурентні відносини, досягти успіху можливо за умов постійного контролю ефективності маркетингової стратегії на основі критеріальних показників. У статті проаналізовано наукові підходи до визначення критеріїв ефективності маркетингової стратегії експортної діяльності промислового підприємства, що дозволило систематизувати показники ефективності та розробити власний підхід до оцінювання проведення цього аналізу. Якщо підприємство не буде враховувати під час створення своєї маркетингової стратегії критерії оцінювання її ефективності, воно не зможе досягти успіху навіть за умов високої якості власної продукції і як би добре воно не реалізовувало свої плани.

Посилання

Балабанова, Л. В. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: [монографія] / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2009. – 245 с.

Гроув, Эндрю. Выживают только параноики. Как использовать кризисные периоды, с которыми сталкивается любая компания [Текст] / Э. Гроув // Пер. с англ. – М.: Альпина Паблишер, 2003. – 200 с.

Мак-Дональд, М. Стратегическое планирование маркетинга [Текст] / М. Мак-Дональд. – СПб.: Питер, 2000. – 276 с.

Грант, Джон. 12 тем: маркетинг 21 века [Текст] / Дж. Грант // Пер. с англ. Ю. Каптуревского. – М. : ИД «Коммерсантъ»; СПб. : «Питер», 2007. – 448 с.

Ассэль, Г. Маркетинг: принцыпы и стратегия / Г. Ассэль; пер. с англ. — М. : ИНФРА-М, 1999. — 804 с. 6. Моисеева, Н. К. Функциональные циклы как основа анализа и регулирования логистических издержек [Текст] / Н. К. Моисеева, А. А. Кальницкий // Контроллинг. – 2004. – №3(11). – С. 98–103.

Сердюк, Т. М. Система показників ефективності маркетингового управління товарними потоками / Т. М. Сердюк // Вісник Хмельницького національного університету. – 2011. – № 6, – T. 4. – С. 182–186.

Шоу, Р. Прибыльный маркетинг: окупается ли ваш маркетинг? / Р. Шоу, Д. Меррик ; пер. с англ. – К. : Companion Group, 2007. – 496 c.

Романов, О. О. Маркетингова діяльність підприємcтва: інструменти, критерії результативності [Текст] / О. О. Романов // Вісник Хмельницького національного університету. – 2009. – № 2. – T. 1 – С. 127–133.

Харламова О. ABC-анализ: методика проведения / О. Харламова // Управление компанией. – 2006 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.4p.ru.

Офіційний сайт SMIDA [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://smida.gov.ua/db/participant/31980517.

Офіційний сайт ПрАТ «Дніпровський Завод Мінеральних Добрив» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dzmu.dp.ua/contact.php.

Воронов, А. А. Маркетинговый подход к измерению эффективности производства / А. А. Воронов, О. Н. Валькович // Маркетинг. – 2002. − № 6. − С. 32–42.

Сенічкіна, О. М. Щодо проблеми визначення ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств / О. М. Сенічкіна // Вісник Харківського НАУ ім. В. В. Докучаєва, Серія „Економічні науки”. – 2011. − № 5. − С. 32–42.

Balabanova, L.V. & Mytrokhina Yu. P. (2009) “Strategic marketing management sales companies,” [monograph] Donetsk, DonNUET. (In Ukrainian)

Grove, Andrew (2003), “Only the Paranoid Survive. How to use periods of crisis faced by any company,” Moscow, Alpina Publisher, 200 p. (In Russian)

McDonald, M. (2000), “Strategic Marketing Planning,” SPb, Peter. (In Russian)

Grant, John. (2007), “12 topics. Marketing of the 21st century,” Moscow, Publishing House "Kommersant"; SPb, Peter. (In Russian)

Assel, G. (1999) “Marketing: Principles and strategy,” Moscow, INFRA-M, 804 p. (In Russian)

Moiseeva, N. K. & Kal’nitskii A. A. (2004), “Functional cycle as a basis for analysis and control of logistics costs,” Controlling, 3 (11), 98–103. (In Russian)

Serdyuk, T. N. (2011), “System performance marketing management product flow,” Visnyk Khmel’nyts’kogo Natsional’nogo Universytetu, 6, T. 4, 182–186. (In Ukrainian)

Shaw, R. & Merrik, D. (2007), “Profitable Marketing: Does your marketing pays off?” Kyiv, Companion Group, 496 p. (In Russian)

Romanov, E. A. (2009), “Marketing activities of the enterprise: tools, criteria of effectiveness,” Visnyk Khmel’nyts’kogo Natsional’nogo Universytetu, 2, 1, 127–133. (In Ukrainian)

Kharlamov, O. (2006), “ABC-analysis: Methodology for”, Upravlenie kompaniey, http://www.4p.ru. (In Russian)

Official website SMIDA, http://smida.gov.ua/db/participant/31980517.

Official site of PJSC "Dnipro plant fertilizers": http://www.dzmu.dp.ua/contact.php. (In Russian)

Voronov, A. A. & Val’kovich O. N. (2002) “Marketing approach to measuring the efficiency of production,” Marketing, 6, 32–42. (In Russian)

Senichkina, O. M. (2011), “Regarding the problem of determining the effectiveness of marketing activity farms,” Visnyk Kharkivs’kogo Natsional’nogo Agrarnogo Universytetu imeni V. V. Dokuchayeva, Series "Ekonomika", 5, 32–42. (In Ukrainian)

Переглядів статті: 6
Завантажень PDF: 4
Опубліковано
2015-12-30
Як цитувати
Залізнюк, В. (2015). КРИТЕРІАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Mechanism of an Economic Regulation, (4 (70), 182-192. вилучено із http://mer-journal.sumy.ua/index.php/journal/article/view/416
Розділ
НАУКОВІ ПОВІДОМЛЕННЯ