ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-ФІНАНСІВ В КИТАЇ
Анотація
Існує певна нестача фінансових ресурсів у Китаї для малих і середніх підприємств (МСП) і вони продовжують стикатися з проблемою доступності до фінансових послуг. Тому в даній статті підкреслена важливість розвитку Інтернет-фінансів в Китаї для вирішення проблеми фінансування малого та середнього бізнесу, сприяння прозорості та безпеці неформального фінансування. Приймання вкладів та видача кредитів в даний час не обмежується тільки банками в Китаї. Інтернет-гіганти, такі як "Alibaba", "Baidu", "Tencent" є новими гравцями на фінансовому ринку країни. Інтернет-фінанси істотно знижують транзакційні витрати і підвищують ефективність розподілу ресурсів. У порівнянні з непрямим фінансуванням інтернет-фінансування має ряд особливостей, в тому числі використання соціальних мереж для створення та розповсюдження інформації, використання пошукових систем для структурування та впорядкування інформації та використання хмарних технологій для забезпечення швидкої можливості обробки масової інформації. Веб-Банкінг – це спроба створити новий механізм для кредитування і серед функцій нової фінансової структури – службові депозити, випуск облігацій, позик, проектні розрахунки, обмін валюти, видача банківських карт.
Посилання
Alibaba Group Financial Statements. http://www.chinaInternetwatch.com/tag/alibaba/#ixzz3RFsa4TlG.
Leon Qi et al. (2014). Demystifying Internet finance. Daiwa capital markets. Financials. China. 38 P.
KPMG Huazhen (2014). China’s banking sector: Hot topics and performance of listed banks in 2014 Q1 (Special General Partnership), May 2014.
Xie Ping, Zou Chuanwei (2013). The Theory of Internet Finance. China Economist. Volume 8, Number 2, March-April 2013. Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=2235967.
Xie, Ping, and Chuanwei Zou. 2011. “The Irreplaceable Functions of CDS.” Review of Financial Development, No. 1.
Stijn Claessens, Thomas Glaessner, and Daniela Klingebiel Electronic Finance: Reshaping the Financial Landscape Around the World. Financial Sector Discussion Paper No. 4. The World Bank, September 2000.
Fengzhi Liu, Zhong Wu, Mingyan Wang. Research on Personalized Customer Service Internet Financial Background. International Journal of Business and Social Science Vol. 5, No. 6(1); May 2014.
China Mobile Payment User Report (2014). iResearch Consulting Group. Beijing, http://www.iresearch.com.cn.
Alibaba Group News, Statistics, Market Share and Insights. (2015) China Internet Watch, http://www.chinainternetwatch.com/tag/alibaba/#ixzz3RYtk4LN3.