СТАН РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОГО БРЕНДИНГУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

  • Надія Івашова Сумський державний університет
Ключові слова: промислове підприємство, бренд, промисловий бренд, брендинг

Анотація

В статті викладено результати дослідження особливостей формування брендів українських промислових підприємств в сучасних економічних умовах. В рамках аналізу визначено зовнішні та внутрішні фактори, що створюють специфіку брендингової діяльності та впливають на її ефективність. До зовнішніх віднесено фактори, на які підприємства безпосередньо не можуть вплинути, але які слід враховувати при створенні та управлінні брендом. До внутрішніх - ті, які залежать від підприємства (його керівників) та можуть бути нівельовані при певних діях. Проведене дослідження типових проблем, з якими стикаються промислові підприємства при впровадженні брендингу дає можливість керівникам та фахівцям проаналізувати які саме із них присутні на підприємстві та прийняти відповідні дії.

Посилання

Бутенко, Н. В. Концептуальні засади використання системного підходу у дослідженнях промислового маркетингу [Текст] / Н. В. Бутенко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія Економіка. – 2011. – № 127. – С. 16–20.

Герасимяк, Н. В. Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства / Н. В. Герасимяк // Економічний часопис-ХХІ. – 2011. – № 11–12. – С. 40–43.

Державний департамент інтелектуальної власності. Офіційний веб-сайт. – Режим доступу : http://www.sips.gov.ua.

Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів та послуг» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3689-12.

Івашова, Н. В. Місце брендингу у сучасних маркетингових концепціях / Н. В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – Т. 2. – № 4. – С. 89–97.

Ларка, Н. И. Развитие концепции маркетинг-менеджмента и его современное состояние в Украине / И. Л. Синческул, Н. И. Ларка // Вісник НТУ «ХПІ». – 2010. – № 36. – С. 163–170.

Надходження заявок на об'єкти промислової власності у 1992-2012 роках. Державний департамент інтелектуальної власності. Офіційний веб-сайт. – Режим доступу : http://sips.gov.ua/ua/statistic_nadxod.html.

Приходченко, Я. В. Модель бренда підприємства в умовах маркетингової орієнтації / Я. В. Приходченко // Всеукраїнський науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка». – 2011. – Вип. 21. – С. 169–174.

Ступак, І. О. Методологія формування бренду / І. О. Ступак // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2011. – № 720. – С. 247–251.

Тєлєтов, О. С. Інновації в маркетингу промислового підприємства : монографія / О. С. Тєлєтов, Н. В. Івашова, Є. І. Нагорний ; за заг. ред. О. С. Тєлєтова. – Суми : СумДУ, 2013. – 282 с.

Ястремська, О. М. Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : монографія / О. М. Ястремська, О. М. Тімонін, К. О. Тімонін. – Х. : ХНЕУ, 2013. – 244 с.

Butenko, N. (2011), “Conceptual principles of industrial marketing under economic globalization,” Visnyk Kyivskogo natsionalnogo universitetu imeni T. Shevhenko, Seriia Ekonomika, 127, 16-20. (in Ukrainian)

Gerasymiak, N. (2011), “Theoretical and methodological approaches to evaluation of marketing efforts efficiency of industrial enterprise,” Ekonomichnyi chasopys, 11-12, 40-43. (in Ukrainian)

State Department of Intellectual Property. Official Website, http://www.sips.gov.ua. (in Ukrainian)

Law of Ukraine “Protection of Rights to Trademarks for Goods and Services”, http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3689-12. (in Ukrainian)

Ivashova, N. V. (2011), “The place branding in modern marketing concepts,” Marketing i menedzhment innovatsii, 2, 89-97. (in Ukrainian)

Larka, N. I. & Sintseskul I. L. (2010), “The development of the concept of marketing management and its current status in Ukraine,” Visnyk NTU “KPI”, 36, 163–170. (in Ukrainian)

Receipt of applications for industrial property in 1992-2012 years. State Department of Intellectual Property, http://sips.gov.ua/ua/statistic_nadxod.html. (in Ukrainian)

Prikhodchenko, Y. B. (2011), “Model of brand enterprises in the marketing orientation,” Vseukrainskii naukovo-vyrobnychii zhurnal “Innovtsiina ekonomika”, 21, 169–174. (in Ukrainian)

Stupak, I. O. (2011), “The methodology of forming brand,” Visnyk Natsionalnogo universytetu “Lvivska politekhnika”. Menedgment ta pidpryemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlenniia I problemy rozvytku, 720, 247–251. (in Ukrainian)

Teletov, O. S., Ivashova N. V. and Nagornyi Y. I. (2013), Innovations in marketing of industrial companies, Sumy, SumDU. (in Ukrainian)

Yamstremcka, O. M., Timonin O. M. and Timonin K. O. (2013), Brands of industry enterprises: the formation and efficiency, Kharkiv, KNEU. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 4
Завантажень PDF: 1
Опубліковано
2013-10-31
Як цитувати
Івашова, Н. (2013). СТАН РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОГО БРЕНДИНГУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ. Mechanism of an Economic Regulation, (4(62), 85-92. вилучено із http://mer-journal.sumy.ua/index.php/journal/article/view/546
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА