ГЛОБАЛЬНА СТРАТЕГІЯ КОНКУРЕНЦІЇ КОМПАНІЇ LENOVO: РУШІЙНІ СИЛИ ЛІДЕРСТВА

  • Віктор Сабадаш Сумський державний університет; Науково-дослідний інститут економіки розвитку МОН України і НАН Україн
  • Тетяна Марченко Сумський державний університет
Ключові слова: актив, баланс, прибутковість, інвестиції, капітал, конкуренція, прибуток, продукт, ринок, стратегія, глобальний ланцюжок вартості

Анотація

У статті наведено огляд і характеристику китайської економіки за останні десятиліття з урахуванням специфіки економічної політики Китаю. У роботі досліджена бізнес-діяльність однієї з найуспішніших транснаціональних китайських компаній – Lenovo. У статті наведено та проаналізовано основні бізнес-стратегії, які допомогли Lenovo завоювати за короткий час конкурентні позиції на ринку електронної техніки, ґаджетів і програмних продуктів не тільки на національному, а й на світовому ринку. Особлива увага в дослідженні приділена аналізу фінансової діяльності компанії за бізнес-групами і географічними підрозділами; наведені основні показники фінансової ефективності реалізованих компанією бізнес-стратегій; проілюстрована ефективність використання компанією виробничих (матеріальних і нематеріальних) активів. Також у роботі проаналізовано склад і елементи глобального ланцюжка вартості, що формується компанією для реалізації конкурентних переваг і утримання конкурентних позицій на світовому ринку.

Посилання

China’s economic rise: History, trends, challenges, and implications for the United States. (February 2014). Congressional Research Service

China’s economic growth and rebalancing European Central Bank. (February 2013). Paper series #142

Chinese furniture market overview. (2012). Hong Kong Trade Development Council. Retrieved from http://www.tdctrade.com/sme/chinese/chinamkt/chinafrn.htm

Annual Report Lenovo Group Limited. (2015/16). Retrieved from http://www.lenovo.com/ww/lenovo/results.html

Telaote Lise, J. (2013). Positioning. China: The Financial and Economic Publishing House, 198.

Chen, Y. J. (2006). Global brand’s marketing communication research – a case study of Lenovo PC, master’s thesis. Graduate institute of communication, Shih Hsin University, Taiwan, 359 p.

Annual Report Lenovo Group Limited. (2013/14). Retrieved from http://www.lenovo.com/ww/lenovo/results.html

The value chain: Adding value to the supply chain. Mechanical contracting education and research foundation. (2009). MCERF, 132

Lenovo Corporate Policy. Product Safety and Ergonomics. (2016). Retrieved from

http://www.lenovo.com/social_responsibility/us/en/Lenovo_Policy_Product_Safety_and_Ergonomics.pdf

Переглядів статті: 159
Завантажень PDF: 91
Опубліковано
2017-03-29
Як цитувати
Сабадаш, В., & Марченко, Т. (2017). ГЛОБАЛЬНА СТРАТЕГІЯ КОНКУРЕНЦІЇ КОМПАНІЇ LENOVO: РУШІЙНІ СИЛИ ЛІДЕРСТВА. Mechanism of an Economic Regulation, (1 (75), 60-70. вилучено із http://mer-journal.sumy.ua/index.php/journal/article/view/308
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА