ПЕРЕДУМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ РЕІНЖИНІРИНГУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ

  • Денис Кобизський Сумський державний університет; ІМЦ АТ «Сумський завод «Насосенергомаш».
Ключові слова: машинобудування, інновація, новий продукт, технологія, мотивація, маркетингова діяльність, реінжиніринг, бізнес-процес, новий ринок

Анотація

Різкий спад основних економічних показників українського машинобудування зокрема та промисловості в цілому вимагає якнайшвидших та якнайдієвіших заходів для створення ефективної методичної платформи виходу із кризи. Для пошуку найбільш ефективних інструментів та визначення пріоритетних напрямків автором статті проведений аналіз передумов, що призвели до поточної ситуації. Досліджено такі важливі і водночас проблемні, аспекти, як: мотиваційна робота з персоналом, корпоративна свідомість, залучення інновацій, освоєння нових продуктів, освоєння нових ринків збуту, наповнення портфеля замовлень. Як пріоритетний напрямок оперативного перепроектування визначено маркетингову діяльність, а у як найбільш ефективний інструментарій – реінжиніринг маркетингової діяльності. Визначено завдання для створення нового обличчя маркетингу машинобудівного підприємства, його нових функцій, меж впливу та задач. Визначені передумови створюють прозорі вихідні умови для подальшої розробки найбільш ефективних та дієвих методичних рекомендацій реінжинірингу маркетингової діяльності українських машинобудівних підприємств.

Посилання

Професійна нормативно-правова бібліотека «НормативPro» // Офіційний веб-сайт [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://document.ua/pro-shvalennja-koncepciyi- zagalnoderzhavnoyi-cilovoyi-ekonom-doc154695.html.

Офіційний веб-сайт Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ukrstat.gov.ua/.

Офіційний веб-сайт Національного Банку України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://bank.gov.ua/control/uk/publish/category?cat_id=40823.

Хаммер, М. Реинжиниринг корпорации: Манифест революции в бизнесе; пер. с англ. / М. Хаммер, Дж. Чампи. – СПб. : Изд-во СПбУ, 1997. – 332 с.

Таранюк, Л. М. Реінжиніринг бізнес-процесів промислових підприємств: теорія, методологія, практика : монографія / Л. М. Таранюк. – Суми : “Мрія-1”, 2014. – 608 с.

Гвоздь, М. Я. Використання інструментарію реінжинірингу в структурі інноваційної діяльності машинобудівних підприємств / М. Я. Гвоздь // Вісник «Проблеми економіки та управління. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка». – 2009. – № 640. – С. 248–251.

Гвоздь, М. Я. Реінжиніринг бізнес-процесів як засіб підвищення ефективності функціонування виробничих підприємств / М. Я. Гвоздь, І. В. Парій // Вісник «Проблеми економіки та управління». – Львів : Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка». – 2010. – № 668. – С. 253–257.

Ілляшенко, C. М. Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / С. М. Ілляшенко. – Суми : «Університетська книга», 2008. – 615 с.

Переглядів статті: 13
Завантажень PDF: 9
Опубліковано
2017-09-30
Як цитувати
Кобизський, Д. (2017). ПЕРЕДУМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ РЕІНЖИНІРИНГУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Mechanism of an Economic Regulation, (3 (77), 76-84. вилучено із http://mer-journal.sumy.ua/index.php/journal/article/view/324
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА