ІНТЕРНЕТ-ПЛАТФОРМА ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

  • Анна Дериколенко Сумський державний університет
Ключові слова: інтернет-платформа, бізнес-процес, інструментарій, промислове підприємство

Анотація

У статті уточнено визначення інтернет-платформи. Визначення основні ринки, де використання інтернет-платформ було б найбільш доцільно. Проаналізовано існуюче визначення інтернет- платформ і запропоновано авторське бачення, яке засноване на проведених дослідженнях. Виділено основні характеристики інтернет-платформи для просування саме товарів промислового призначення. Відзначено, що в сучасному світі цифрових технологій інтернет-платформи мають широкі можливості і перспективи для застосування вітчизняними промисловими підприємствами. Основна мета існування інтернет-платформ – допомога підприємств, мета яких – вихід на світові ринки. Їх впровадження завдяки високому технічному рівню здатне значно збільшити швидкість логістичних операцій, підвищити ефективність діяльності (комунікаційної, логістичної, інноваційної, інвестиційної і т.д.), поліпшити її якість (завдяки кастомізації), реалізувати унікальні можливості післяпродажного сервісного обслуговування для різних ринків, різних цільових груп споживачів і т. п. Використання промисловими підприємствами інтернет-платформ направлено, з одного боку, на встановлення взаємовигідних зв'язків зі стейкхолдерами, а з іншого – на узгодження внутрішніх бізнес-процесів підприємства з зовнішніми можливостями і погрозами. Автором сформульовані основні особливості створення та застосування інтернет-платформ для просування промислової продукції, визначені бізнес-процеси промислового підприємства при застосуванні інтернет-платформи. Окремо запропоновано структурну схему бізнес-процесів промислового підприємства при використанні інтернет-платформи.

Посилання

Україна 2030Е – країна з розвинутою цифровою економікою / В. Фіщук та ін. Український інститут майбутнього : веб-сайт. URL: https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu.html (дата звернення: 09.12.2019).

Вебер Л. Эффективный маркетинг в Интернете. Социальные сети, блоги, Твиттер и другие инструменты продвижения в сети. Изд-во: Манн, Иванов и Фербер. 2010. 320 с. URL: http://www.management.com.ua/marketing/mark201.html (дата звернення: 09.12.2019).

Нільсен Р. К. Влада інтернет-платформ. URL: https://ua.ejo-online.eu/4111/tsyfrovi-media/vlada-internet-platform (дата звернення: 09.12.2019).

Григорьев Н. Ю., Шаройко Ф. В. Управление коммуникационными платформами как способ продвижения бренда. Экономика: вчера, сегодня, завтра. 2019. Т. 9. № 6А. С. 202–211. URL: http://publishingvak.ru/file/archiveeconomy-2019-6/24-grigorev-sharoiko.pdf (дата звернення: 09.12.2019).

Мальцева, О. П. Коммуникационные интернет-платформы как инструмент маркетинга Альманах теоретических и прикладных исследований рекламы. 2012. №2 (4). С. 32–41. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/kommunikatsionnye-internet-platformy-kak-instrument-marketinga/viewer (дата звернення: 09.12.2019).

Національна платформа малого та середнього бізнесу: веб-сайт. URL: https://platforma-msb.org/ (дата звернення: 09.12.2019).

В Україні запуcтили інтернет-платформу, що сприятиме розвитку бізнесу. Укрінформ: мультимедійна платформа іномовлення України. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric- economy/2537320-v-ukraini-zapuctili-internetplatformu-so-spriatime-rozvitku-biznesu.html (дата звернення: 09.12.2019).

Платформа промислових підприємств Львівської області. URL: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_TemjvzasbDBq3JoXV4854wNBKIR3sibwxPTdb25i8/edit#gid=282356558 (дата звернення: 09.12.2019).

Торговая интернет-платформа. Инвестиционные предложения: инвестиционные проекты, стартапы, продажа готового бизнеса. Іnventure: веб-сайт. URL: https://inventure.com.ua/investments/torgovayainternet-plaftorma-ukrbiznes (дата звернення: 09.12.2019).

Наказ МОН України Про затвердження Регламенту роботи Національного репозитарію академічних текстів від 04.07.2018 р. № 707 // Веб-сайт Верховної Ради України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0858-18/ed20180704#n21 (дата звернення: 09.12.2019).

Fishchuk, V., Matiushko, V., Cherniev, Ye., Yurchak, O., Lavryk, Ya. & Amelin, A. (2019). Ukraine 2030E – a country with a developed digital economy. Ukrainian Institute of the Future: website. Retrieved from https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu.html [іn Ukrainian].

Weber, L. (2009). Marketing to the Social Web: How Digital Customer Communities Build Your Business. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons, Inc.

Nielsen, R. K. (2019). The Power of Platforms. Retrieved from https://reutersinstitute.politics.ox.ac.uk/risj-review/lecture-power-platforms.

Grigor`ev, N. Yu. & Sharoiko, F. V. (2019). Management of communication platforms as a way of brands promoting. Economics: Yesterday, Today and Tomorrow, Vol. 9, 6A, 202–211. Retrieved from http://publishing-vak.ru/file/archive-economy-2019-6/24-grigorev-sharoiko.pdf [in Russian].

Maltseva, O. P. (2012). Internet communication platforms as a marketing tool. Almanakh teoreticheskikh i prikladnykh issledovanij reklamy (Almanac of Theoretical and Applied Advertising Research), 2(4), 32–41. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/kommunikatsionnye-internet-platformy-kak-instrument-marketinga/viewer [in Russian].

National platform for small and medium business. Retrieved from https://platforma-msb.org/ [іn Ukrainian].

Ukrinform: Ukrainian multimedia platform for broadcasting (2018). In Ukraine was launched an Internet platform that will promote business development. Retrieved from https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/2537320-v-ukraini-zapuctili-internetplatformu-so-spriatimerozvitkubiznesu.html [іn Ukrainian].

Platform of industrial enterprises of Lviv region. Retrieved from https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_TemjvzasbDBq3JoXV4854wNBKIR3sibwxPTdb25i8/edit#gid=282356558 [іn Ukrainian].

Іnventure. (2017). Internet trading platform. Investment proposals: investment projects, startups, sale of ready-made business. Retrieved from https://inventure.com.ua/investments/torgovaya-internet-plaftorma-ukrbiznes [in Russian].

Nakaz Ministerstva osvity ta nauky Ukrainy Pro zatverdzhennia rehlamentu roboty natsionalnoho repozytariiu akademichnykh tekstiv vid 04.07.2018 № 707. (Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine About Approval of the Regulations of the National Repository of Academic Texts from 04.07.2018 № 707). (2018). Verkhovna Rada of Ukraine. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z085818/ed20180704#n21 [іn Ukrainian].

Переглядів статті: 27
Завантажень PDF: 44
Опубліковано
2019-12-30
Як цитувати
Дериколенко, А. (2019). ІНТЕРНЕТ-ПЛАТФОРМА ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ. Mechanism of an Economic Regulation, (1(87), 116-123. https://doi.org/10.21272/10.21272/mer.2020.87.10
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА