Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Mechanism of an economic regulation
Головна
Поточний випуск
Архіви
Про журнал
Авторські права
Публікаційна етика
Відкритий доступ
Мета та завдання
Порядок рецензування
Політика щодо плагіату
Розгляд інформації та звернень
Редакційна колегія
Для авторів
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 1(87) (2020): Механiзм регулювання економiки
№ 1(87) (2020): Механiзм регулювання економiки
Опубліковано:
2024-02-20
СТАТТЯ ГОЛОВНОГО РЕДАКТОРА
СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ
Леонід Мельник
9-27
PDF
ЕКОНОМІКА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ І ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ ПРОБЛЕМИ
ЕКОНОМІЧНІ ТА ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ SMART GRID В УКРАЇНІ
Олександра Кубатко, Діана Ярьоменко, Микола Харченко, Юсеф Алі Альмашакбех
28-37
PDF (Англійська)
ЕКОЛОГІЧНИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНО ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ КРАЇНИ
Ярина Самусевич, Ірина Теницька
38-47
PDF
СОЦІАЛЬНО-ЕКОЛОГІЧНІ ТА ЕКОНОМІЧНІ ПРОБЛЕМИ УТИЛІЗАЦІЇ СОНЯЧНИХ ПАНЕЛЕЙ
Маценко Олена, Владислав Терещенко, Владислав Півень, Андрій Панченко, Євгеній Переход
48-55
PDF (Англійська)
ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ЕКОНОМІЦІ
РОЛЬ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ
Ши-Мін Пі, Гассан Аль-Зубі
56-63
PDF (Англійська)
ЕКОНОМІЧНІ, СОЦІАЛЬНІ ТА ТЕХНОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ УСПІШНОГО РОЗВИТКУ СТАРТАП-ПРОЕКТІВ
Дар’я Павленко, Олександр Кубатко, Євгенія Зябіна
64-74
PDF (Англійська)
ЕКОНОМІКО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ КАРШЕРИНГОВИХ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ В УКРАЇНІ
Олександр Маценко, Тетяна Маланчук, Владислав Попов, Євген Скрипка, Євген Скрипка
75-85
PDF
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Олена Рибіна, Наталія Летуновська, Александра Кужьор
86-96
PDF
РОЛЬ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД У РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИКІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ
Ганна Федосєєва
97-105
PDF (Англійська)
СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ СУЧАСНИХ ІНДИКАТОРІВ
Юрій Дерев’янко, Ольга Лукаш, Марина Ліцман, Альона Світлична
106-115
PDF (Англійська)
ІНТЕРНЕТ-ПЛАТФОРМА ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Анна Дериколенко
116-123
PDF
МІКРОЕКОНОМІЧНІ МЕХАНІЗМИ
ЕФЕКТИВНІСТЬ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ: ДОСВІД ТА ЕКОНОМІЧНІ НАСЛІДКИ ДЛЯ УКРАЇНИ
Олена Славкова, Оксана Жилінська, Максим Палієнко
124-31
PDF (Англійська)
ДЕТІНІЗАЦІЯ ЕКОНОМІКИ ЯК ВЕКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ
Анжела Кузнєцова, Юлія Гуменна
132-140
PDF (Англійська)
АНАЛІТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ТА ЗБАЛАНСОВАНОСТІ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ
Олена Іваненко, Юлія Сагайдак
141-151
PDF
ЧИ ВПЛИВАЄ ОПОДАТКУВАННЯ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ НАДАННЯ СУСПІЛЬНИХ ПОСЛУГ: ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН
Ігор Молоток
152-158
PDF (Англійська)
Мова
English
Українська