РЕІНЖИНІРИНГ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У КОНТЕКСТІ АКТИВІЗАЦІЇ ЗАЛУЧЕННЯ ОСІБ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
Сучасна практика управління підприємствами вимагає кардинальних змін, що обумовлено формуванням інклюзивного середовища, підвищенням динамічності ринку праці і посиленням конкуренції. Все більшого значення для ефективності діяльності підприємства набуває використання інновацій, знань, втілених в інтелектуальному продукті. Причини необхідності появи нових підходів до управління пов'язані зі змінами в самому бізнесі. Посилення конкуренції приводить до активізації пошуку нових методів менеджменту, особливо це стосується управління персоналом, для забезпечення результативності якого в довгостроковій перспективі необхідні відповідні механізми управління на основі процесного підходу з метою своєчасного і оперативного реагування на зміни ринкових умов, удосконалення системи керування партнерськими і відносинами з постачальниками, досягнення швидкого реагування на вимоги споживачів і підвищення якості продукції. У статті досліджено сутність реінжинірингу бізнес- процесу управління персоналом як сучасної концепції підвищення ефективності діяльності підприємства. Реінжиніринг бізнес-процесів покликаний створити конкурентні переваги, систематично оцінюючи процеси, проявляючи мінливі потреби потенційних і діючих клієнтів і вимагає додаткових досліджень з пошуку нових методів вдосконалення реінжинірингу відповідно до специфіки вітчизняних підприємств, особливо в сфері управління персоналом. Виявлено, що інноваційна практика управління підприємствами вимагає кардинальних змін, що обумовлено соціалізацією світової економіки, спрямованої на підвищення добробуту осіб з обмеженими можливостями, скорочення масштабів бідності та підвищення шансів знаходження гідної роботи з адекватною заробітною платою. Запропоновано напрями включeння ociб з oбмeжeними мoжливocтями до інноваційної діяльності у контексті реінжинірингу процесу управління персоналом, як одного з найважливіших бізнес-процесів підприємства.
Посилання
Orlykovskyi, M. O. (2014) Novitni kontseptsii upravlinnia efektyvnosti diialnosti suchasnykh pidpryiemstv. [The Last Concepts of Performance Management of Modern Enterprises]. Efektyvna ekonomika. Vol .5.Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3034
Ponomarenko, V. S. Minukhin S. V., Znakhur S. V. (2013) Teoriia ta praktyka modeliuvannia biznes-protsesiv: monohrafiia [Business Process Modeling Theory and Practice: A Monograph]. – Kh.: Vyd. KhNEU, P.244.
Honcharova, O. M. (2013) Reinzhynirynh biznes-protsesiv yak metod protsesnoho upravlinnia. [Business Process Reengineering as a Process Management Method]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, 10(151), 78–82.
Ippolitova, I. Ya. (2016) Efektyvnist zdiisnennia reinzhynirynhu biznes-protsesiv na pidpryiemstvi. [Effectiveness of Business Process Reengineering at the Enterprise]. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky,13,264-270.
Stepanenko, T. O. (2015) Metodychni zasady proektuvannia ta upravlinnia yakistiu biznes-protsesiv. [Methodical Principles of Business Process Design and Quality Management]. Visnyk ONU imeni I.I. Mechnykova, 20, 146–150.
Prodius, O. I. (2018) Reinzhynirynh biznes-protsesiv yak suchasna kontseptsiia upravlinnia [Business Process Reengineering as a Modern Management Concept]. Elektronnyi naukovo- praktychnyi zhurnal «Ekonomika ta suspilstvo». Vol. 19. Retrieved from http://www.economyandsociety.in.ua/journal/19_ukr/89.pdf
Perehudova, T. V. (2016) Sotsialna inkliuziia yak element sotsialnoi polityky: Yevropeiski uroky dlia Ukrainy [Social Inclusion as an Element of Social Policy: European Lessons for Ukraine]. Naukovyi visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu, 19,98 – 102.
Pankovets, M. P. (2019) Innovatsiinyi rozvytok: problemy Ukrainy v konteksti svitovykh tendentsii [Innovative Development: Ukraine's Problems in the Context of Global Trends]. Naukovyi vicnyk Khepconskoho depzhavnoho universytetu. Cepiia «Ekonomichni nauky», 34, 109–112.