УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ ВИСТАВКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Підвищення ефективності виставок як інструменту маркетингу потребує широкого використання інформаційних технологій. Для аналізу впливу інтерактивних інформаційних систем на діяльність виставкових центрів авторами статті проведене анкетування. Вивчалися фактори конкурентоспроможності виставкового центру, проблеми сучасної інформаційної системи виставкової діяльності, вплив інформаційних технологій на розвиток виставкової діяльності. Доведено, що для здійснення ефективної виставкової діяльності важливе значення має залучення інтерактивних технологій. Формування цільової аудиторії, залучення учасників без використання можливостей Інтернет-середовища на сьогодні є непродуктивним. Серед інструментів Інтернет-маркетингу основними є використання соціальних мереж та динамічна робота власного веб-сайту. Сучасна система здійснення виставкової діяльності потребує удосконалення її інформаційної системи. При цьому уваги потребують безпосередньо технічні засоби, організаційна складова та кадровий потенціал. Активізація участі вітчизняних товаровиробників у міжнародних виставках забезпечує збільшення обсягів продажів. Цьому поряд з іншими чинниками сприяє відповідне інформаційне забезпечення.
Посилання
Божкова, В. В. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, А. С. Чикалова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 3. – С. 11–19. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mimi_2015_3_3.pdf.
Виставкова федерація України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.expo.org.ua/ua/statistics.php.
Ілляшенко, С. М. Сучасні тенденції застосування Internet-технологій у маркетингу / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 4(2). – С. 64–74.
Мозгова, В. Г. Інструменти Internet-маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств / Г. В. Мозгова // Ефективна економіка. – 2013. – № 10. – С. 79–86.
Голіцин, А. М. Виставково-ярмаркова діяльність: теоретичні та прикладні аспекти [Електронний ресурс] / А. М. Голіцин // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 5. – С. 88–93. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvpusk_2014_5_16.pdf.
Крахмальова, Н. А.Чинники впливу на діяльність суб'єктів вітчизняного виставкового ринку [Електронний ресурс] / Н. А. Крахмальова // Економіка та держава. – 2009. – № 12. – С. 77–78. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ecde_2009_12_26.pdf.
Павленко, А. Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика : монографія / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. – К. : КНЕУ, 2005. – 480 с.
Bozhkova V. (2015), “Exhibition activities as an effective tool for promoting industrial products to new markets,” Marketynh i menedzhment innovatsii, 3, 11–19. (In Ukrainian)
Exhibition Federation of Ukraine, http://www.expo.org.ua/ua/statistics.php. (In Ukrainian)
Illyashenko S. M. (2011), “Modern trends in the use of Internet-technologies in marketing,” Marketynh i menedzhment innovatsii, 4, 64–74. (In Ukrainian)
Mozgova V. G. (2013), “Internet-marketing tools and their benefits to current Ukrainian enterprises,” Efektyvna ekonomika, 10, 79–86. (In Ukrainian)
Golitsyn A. M. (2015), “Exhibition and fair activities: theoretical and applied aspects,” Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli. Seriia: Ekonomichni nauky, 5, 88–93. (In Ukrainian)
Krakhmalova N. A. (2009), “Factors impact on the activities of domestic exhibition market,” Ekonomika ta derzhava, 12, 77–78. (In Ukrainian)
Pavlenko A. F. (2005), Marketing Communications: contemporary theory and practice, Kyiv, KNEU. (In Ukrainian)