THE MARKETING INNOVATION PROSPECTS OF RURAL GREEN TOURISM DEVELOPMENT IN THE REGIONS OF UKRAINE
Abstract
In the article analyzes the scope of green tourism and classified some of its elements. Confirmed that in the modern world there is a shift of mass tourist interest towards the mass popularity of traveling in the countryside, where urban residents everywhere surrounded by exotic. It is shown, that among the European countries Ukraine has significant diversity of landscapes, historical-cultural and ethnic heritage. The necessity of realization of marketing recearches is proved which precede formation of granting appropriate tourist services. A series of urgent socio-economic and legal challenges that need to be solved for the development of green tourism in Ukraine were formed.
References
Гонак, І. М. Кількісний та просторовий вимір розвитку туризму в регіоні / І. М. Гонак // Соціально-економічний розвиток регіонів у контексті міжнародної інтеграції. – 2015. – № 15 (4). – С. 81–87.
Ceballos-Lascurain, H. Tourism, Ecotourism and Protected Areas / Hector Ceballos Lascurain. – Cambridge : IUCN Publications Services Unit, 1996. – 301 p.
Зиновьев, Ф. В. Малые формы хозяйствования / Ф. В. Зиновьев, О. С. Горда, И. В. Ляшенко. – Симферополь : Таврия, 2003. – 164 с.
Мальська, М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика : навч. посібник / М. П. Мальська, В. В. Худо. – К. : Центр навчальної літератури, 2007. – 424 с.
Рутинський, М. Зелений туризм / М. Рутинський, Ю. В. Зінько. – К. : Знання, 2008. – 271 с.
Слепокуров, С. А. Геоэкологические и инновационные аспекты развития туризма в Крыму / С. А. Слепокуров. – Симферополь : СОНАТ, 2000. – 327 с.
Закон України «Про туризм» від 15.09.1995 № 324/95-ВР за станом на 10 травня 2005 р. – К. : Парламентське вид-во, 2005. – 33 с.
Medlik, S. Slovnyk z podorozhei, turyzmu ta hostynnosti [Dictionary of travel, tourism and hospitality] [Electronic recourse] / S. Medlik. – Access mode : http://www.goodreads.com/ book/show/3118649-dictionary-of-travel-tourism-and-hospitality
Альткорн, Є. Стратегії виходу з товарною маркою на закордонні ринки / Є. Альткорн // Маркетинг в Україні. – 2003. – № 2. – С. 14–15.
Дядечко, Л. П. Економіка туристичного бізнесу / Л. П. Дядечко. – К. : 2007. – 224 с.
Пуцентейло, П. Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва / П. Р. Пуцентейло. – К. : Центр навчальної літератури, 2007. – 344 с.
Любіцева, О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / О. О. Любіцева. – К. : Альтерпрес, 2002. – 436 с.
Кіптенко, В. К. Менеджмент туризму [Електронний ресурс] / В. К. Кіптенко. – Режим доступу: http://westudents.com.ua/glavy/91328-131-rinkova-sutnst-turizmu.html
Тєлєтов, О. С. Інтерактивний маркетинг сільського зеленого туризму в Україні / О. С. Тєлєтов, Ю. А. Уманцева // Економічні проблеми сталого розвитку : зб. тез доповідей наук.-техн. конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту (19–23.04.2010). – Суми : СумДУ. – 2010. – Ч. 3. – С. 134–135.
Сумщина. Поступ у третє тисячоліття: Інформаційно-аналітичний довідник. Сумська облдержадміністрація. – Суми : РВО «АС-Медіа», 2004. – 144 с.
Попов, В. Д. Рекреаційні ресурси Сумського Полісся та можливості їх раціонального використання // В. Д. Попов. – Менеджмент за умов трансформаційних інновацій: виклики, реформи, досягнення : матер. Міжнар. наук. конф. у 2 ч. – Суми : РВВ СОІППО, 2007. – Ч. 2. – 160 с.
Тєлєтов, О. С. Маркетинговий підхід до вирішення проблем адміністративної реформи в Україні / О. С. Тєлєтов // Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком : монографія / за ред. д-ра. екон. наук, проф. С. М. Ілляшенка. – Харків : ТОВ «Діса плюс», 2015. – С. 81–88.
Закон України «Про особисте селянське господарство» від 15.05.2003 № 742-IV / Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, № 29, ст. 232 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/ laws/show/742-15