ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ

Ключові слова: маркетингові комунікації, туристичні підприємства, цифрові інструменти, цифровізація, соціальні мережі, цифрова реклама, віртуальна реальність, доповнена реальність, інфлюенсер-маркетинг, персоналізований маркетинг

Анотація

Зростання впливу цифрових технологій на різні сфери життя, зокрема на туризм, робить актуальним вивчення нових підходів та напрямів, які забезпечують ефективну промоцію та просування туристичних продуктів та послуг в онлайн-середовищі. Метою статті є надання читачам об’єктивного огляду ключових тенденцій та змін у маркетингових комунікаціях туристичних підприємств у зв’язку з цифровою еволюцією. Автори ставлять за мету підкреслити важливість використання цифрових інструментів у системі маркетингових комунікацій для збереження конкурентних переваг та успішної взаємодії з сучасною аудиторією, забезпечуючи успіх та стабільний розвиток туристичного бізнесу. Результати дослідження дозволили авторам виокремити такі важливі тенденції розвитку маркетингових комунікацій туристичних підприємств в умовах цифровізації, як: збільшення онлайн-присутності, орієнтація на персоналізований маркетинг, співпраця з інфлюенсерами, створення та розповсюдження мультимедійного контенту, застосування інтерактивних технологій, віртуальної та доповненої реальності.

Посилання

Shpak N., Rębilas R., Kulyniak I., Shulyar R. & Horbal N. Trends in Digital Marketing Research: Bibliometric Analysis. In: CEUR Workshop Proceedings, 7th International Conference on Computational Linguistics and Intelligent Systems, COLINS 2023. 2023. Volume 3403. P. 449–465.

Ковальчук С.В. Стратегічні напрями розвитку маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізації економіки. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2021. № 6(2). С. 7–15. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-1

Петрішина Т.О., Немировська О.В., Лошенюк О.В. Маркетингові комунікації в умовах цифровізації: актуальні тенденції використання соціальних мереж. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: Економічні науки. 2022. № 12. С. 55–62. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-12-8488

Зеркаль А.В., Голомб В.В. Маркетингові комунікаційні стратегії підприємства в умовах цифровізації економіки. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: Економічні науки. 2021. № 12(2). С. 15–21. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-12-7827.

Марова С.Ф., Солоха Д.В. Маркетингові засади управління ефективним розвитком ринку послуг України в умовах цифровізації економіки. Менеджер. 2020. № 3. С. 5–19. DOI: https://doi.org/10.35340/2308-104X.2020.88-3-01.

Костинець Ю.В. Цифровізація як засіб реалізації концепцій індивідуалізованого та сегментованого маркетингу на ринку туристичних послуг. Підприємництво та інновації. 2019. Вип. 9. С. 38–42. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/9.5.

Sussman K.L., Bright L.F., Wilcox G.B. Digital consumer engagement: examining the impact of native advertising exposure in a social network. Journal of Research in Interactive Marketing. 2023. № 17(4). P. 544–561. DOI: https://doi.org/10.1108/JRIM-10-2021-0265

Кулиняк І.Я., Жигало І.І., Коваль С.О. Вплив на прийняття рішень споживачів на ринку туристичних послуг за допомогою технологій нейромаркетингу. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2022. № 2. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-2-7892

Borau-Boira E., Pérez-Escoda A., Ruiz-Poveda Vera C. Challenges of digital advertising from the study of the influencers' phenomenon in social networks. Corporate Communications. 2023. № 28 (2). P. 325–339. DOI: https://doi.org/10.1108/CCIJ-03-2022-0023

Shpak N., Rębilas R., Kulyniak I., Shulyar R. & Horbal N. (2023) Trends in Digital Marketing Research: Bibliometric Analysis. In: CEUR Workshop Proceedings, 7th International Conference on Computational Linguistics and Intelligent Systems, COLINS 2023. Volume 3403, pp. 449–465.

Kovalchuk S .V. (2021) Stratehichni napriamy rozvytku marketynhovykh tekhnolohii v umovakh hlobalnoi tsyfrovizatsii ekonomiky [Strategic directions for the development of marketing technologies in the conditions of global digitalization of the economy]. Bulletin of the Khmelnytskyi National University. Economic sciences, no. 6(2), pp. 7–15. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-1

Petrishyna T. O., Nemyrovska O. V., Losheniuk O. V. (2022) Marketynhovi komunikatsii v umovakh tsyfrovizatsii: aktualni tendentsii vykorystannia sotsialnykh merezh [Marketing communications in conditions of digitalization: current trends in the use of social networks]. International scientific journal “Internauka”. Series: Economic Sciences, no. 12, pp. 55–62. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-12-8488

Zerkal A. V., Holomb V. V. (2021) Marketynhovi komunikatsiini stratehii pidpryiemstva v umovakh tsyfrovizatsii ekonomiky [Marketing communication strategies of the enterprise in the conditions of digitalization of the economy]. International scientific journal “Internauka”. Series: Economic Sciences, no. 12(2), pp. 15–21. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-12-7827

Marova S. F., Solokha D. V. (2020) Marketynhovi zasady upravlinnia efektyvnym rozvytkom rynku posluh Ukrainy v umovakh tsyfrovizatsii ekonomiky [Marketing principles of managing the effective development of the services market of Ukraine in the conditions of digitalization of the economy]. Manager, no. 3, pp. 5–19. DOI: https://doi.org/10.35340/2308-104X.2020.88-3-01

Kostynets Yu. V. (2019) Tsyfrovizatsiia yak zasib realizatsii kontseptsii indyvidualizovanoho ta sehmentovanoho marketynhu na rynku turystychnykh posluh [Digitization as a means of implementing the concepts of individualized and segmented marketing in the market of tourist services]. Entrepreneurship and innovation, no. 9, pp. 38–42. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/9.5

Sussman K. L., Bright L. F., Wilcox G. B. (2023) Digital consumer engagement: examining the impact of native advertising exposure in a social network. Journal of Research in Interactive Marketing, no. 17(4), pp. 544–561. DOI: https://doi.org/10.1108/JRIM-10-2021-0265

Kulyniak I. Ya., Zhygalo I. I., Koval S. O. (2022) Vplyv na pryiniattia rishen spozhyvachiv na rynku turystychnykh posluh za dopomohoiu tekhnolohii neiromarketynhu [Influence on consumer decision-making in the tourist services market by using neuromarketing technologies. International scientific journal “Internauka”. Series: Economic Sciences, no. 2. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-2-7892

Borau-Boira E., Pérez-Escoda A., Ruiz-Poveda Vera C. (2023) Challenges of digital advertising from the study of the influencers' phenomenon in social networks. Corporate Communications, no. 28(2), pp. 325–339. DOI: https://doi.org/10.1108/CCIJ-03-2022-0023

Переглядів статті: 156
Завантажень PDF: 117
Опубліковано
2023-12-26
Як цитувати
Кулиняк, І., & Іваницький, Н. (2023). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ. Mechanism of an Economic Regulation, (4 (102), 29-34. https://doi.org/10.32782/mer.2023.102.05
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА