АНАЛІЗ ПРИНЦИПІВ СУЧАСНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ РИНКОВО-ОРІЄНТОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

  • Корнатовски Роберт Сумський державний університет; ТОВ “Merrit Group”, м. Варшава
Ключові слова: класифікаційна ознака, принцип, промислове підприємство, ринково- орієнтована діяльність

Анотація

В статті на основі узагальнення огляду міжнародної законодавчої бази, наукових праць, робіт практикуючих фірм та фахівців, присвячених принципам ринково-орієнтованій діяльності, досліджено принципи сучасної діяльності промислових підприємств. На основі виокремлення характерних ознак розглянутих принципів запропоновано авторський підхід до їх класифікації, який передбачає одночасну систематизацію за двома класифікаційними ознаками: «За поширенням» (на традиційні та новітні) та «За особливостями формування» (на організаційні та ринкові), що дозволяє поглибити сучасне розуміння їх сутності та здійснювати бізнес відповідно норм міжнародного права. Результати дослідження можуть бути використані в практичній діяльності сучасних суб’єктів господарювання при формуванні підходів до ринково-орієнтованої діяльності, а також, покладені в основу подальших наукових досліджень щодо розробок ринкових стратегій промислових підприємств.

Посилання

Mescon, M. H., Albert, M., Khedouri, F. (1985). Management: individual and organizational effectiveness, 2nd ed. New York: Harper & Row, 756.

Fayol, H. (1949). General and Industrial Management. London: Pitman, 20–41.

Paris Convention for the Protection of Industrial Property. Retrieved from http://www.inapi.cl/portal/normativa/603/articles-1255_recurso_1.pdf.

Androshchuk, G. O. (2012). Competition law: protection against unfair competition. К.: Justinian, 472.

Drucker, P. F. (1993). Management: Tasks, Responsibilities. Harper business book. Retrieved from https://www.amazon.com/Management-Responsibilities-Practices-Peter-Drucker/dp/0887306152.

Porter, M. E. (1998). Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors. Retrieved from https://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss_2?url=search- alias%3Dstripbooks&field-keywords=Michael+Porter&rh=n%3A283155%2Ck%3AMichael+Porter.

Ansoff, H. I. (2007). Strategiс Management. Springer, 251.

Kokemuller, N. Principles & Practices of Marketing. Сhron. Retrieved from http://smallbusiness.chron.com/principles-practices-marketing-68882.html.

Ackoff, R. L. Creating the Corporate Future: Plan or be Planned For. Wiley & Sons. Retrieved from https://www.amazon.com/Creating-Corporate-Future-Plan-Planned/dp/0471090093.

Shershnyova, Z. E. (2004). Strategic management, 2nd edition. Amended and added. K.: KNEU, 699.

Satell, G. 4 Principles of Marketing Strategy In The Digital Age. Forbes. Retrieved from https://www.forbes.com/sites/gregsatell/2013/04/16/4-principles-of-marketing-strategy-in-the- digital-age/#612913a56267.

Tharakan, K. M. 7 Key Marketing Principles. Strategypeak. Retrieved from https://strategypeak.com/7-key-marketing-principles/.

Переглядів статті: 8
Завантажень PDF: 9
Опубліковано
2017-12-30
Як цитувати
Роберт, К. (2017). АНАЛІЗ ПРИНЦИПІВ СУЧАСНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ РИНКОВО-ОРІЄНТОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ. Mechanism of an Economic Regulation, (4 (78), 111-118. вилучено із http://mer-journal.sumy.ua/index.php/journal/article/view/348
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА