УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ПОЛІГРАФІЧНОЇ ГАЛУЗІ
Анотація
Стаття присвячена вивченню процесу управління конкурентоспроможністю потенціалу підприємства, що працює в поліграфічній галузі. У роботі здійснено аналіз конкурентоспроможності потенціалу підприємства і сформовані рекомендації щодо її підвищення. На основі використання стратегічного аналізу до оцінювання конкурентоспроможності потенціалу підприємства виявлені головні причини низького рівня конкурентоспроможності продукції та підприємства в цілому й обґрунтована необхідність управління процесом її підвищення. Запропоновані основні шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства та продукції. Виявлено можливість зменшення собівартості продукції за рахунок введення нових технологій, ефективного використання виробничих площ та вдалої маркетингової діяльності. Головним результатом упровадження запропонованих заходів буде підвищення рівня конкурентоспроможності на рівні окремого підприємства.
Посилання
Лебеденко, М. С. Особливості розвитку поліграфічного ринку України [Електронний ресурс] / М. С. Лебеденко // Економічний простір. – 2009. – № 30. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Ekpr/2009_30/Statti/9.pdf.
Німці витрачають на книжки в 40 разів більше за українців [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://litakcent.com/2012/12/27/nimci_vytrachajut_na_knyzhky_v_40_raziv_bilshe_za_ukrajinciv.
Державна служба статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ukrstat.org/uk.
Стратегічне управління : навчальний посібник / Л. Є. Довгань, Ю. В. Каракай, Л. П. Артеменко – К. : Центр навчальної літератури, 2009. – 440 с.
Должанський, І. З. Конкурентоспроможність підприємства : навч. посібник / І. З. Должанський, Т. О. Загорна. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.
Смит, А. Исследование о природе и причинах богатства народов / А. Смит. – М. : Соцэкгиз, 1962. – 432 с.
Портер, М. Международная конкуренция / М. Портер ; пер. с англ. В. Д. Щетинина. – М. : Международные отношения, 1993. – 896 с.
Юданов, А. Ю. Конкуренция: теория и практика / А. Ю. Юданов. – М. : Издательство ГНОМ и Д, 2001. – 304 с.
Економічна діагностика : навчальний посібник / Т. Ф. Косянчук, В. В. Лук’янова, Н. І. Майорова, В. В. Швид ; за заг. ред. Т. Ф. Косянчук. – Львів : Новий світ 2000, 2007. – 452 с.
Азоев, Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г. Л. Азоев. – М. : Центр экономики и маркетинга, 1996. – 208 с.
Ермолов, М. О. Чем отличается конкурентоспособность фирмы от конкурентоспособности товара / М. О. Ермолов. – М. : Мысль, 1990. – 229 с.
Lebedenko M. S. (2009), “Features of the printing market of Ukraine,” Ekonomichnyi prostir, 30, http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Ekpr/2009_30/Statti/9.pdf. (In Ukrainian)
Germans spend on books 40 times more than the Ukrainian, http://litakcent.com/2012/12/27/nimci_vytrachajut_na_knyzhky_v_40_raziv_bilshe_za_ukrajinciv. (In Ukrainian)
State Statistics Service of Ukraine, http://ukrstat.org/uk. (In Ukrainian)
Dovgan, L. E., Karakay U. V., Artemenko L. P. (2009), Strategic management, Kyiv, Tsentr navchalnoi literatury. (In Ukrainian)
Dolzhanskiy, I. Z. & Zahorna, T. O. (2006), Competitiveness of the enterprise, Kyiv, Tsentr navchalnoi literatury. (In Ukrainian)
Smith, A. (1962), An Inquiry into the Nature and Causes of the Wealth of Nations, Moscow, Sotsekhis. (In Russian)
Porter, M. (1993), Competitive Advantage of Nations, Moscow, Mezhdunarodnie otnosheniia. (In Russian)
Yudanov, A. U. (2001), Competition: Theory and Practice, Moscow, Hnom i D. (In Russian)
Kosyanchuk, T. F. (2007), Economic diagnosis, Lviv, Novyi svit 2000. (In Ukrainian)
Azoev, G. L. (1996), Competition: analysis, strategy and practice, Moscow, Tsentr ekonomiki i marketinha. (In Russian)
Yermolov, M. O. (1990), What distinguishes the company's competitiveness on the competitiveness of goods, Moscow, Mysl. (In Russian)