ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

  • Лариса Фролова Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
  • Валентина Дибок Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Ключові слова: обслуговуючий персонал, підприємство, ресторанне господарство, система управління якістю

Анотація

Структурні зрушенні світової та вітчизняної економіки посилюють значення саме тих галузей, які мають соціальне спрямування. Відповідно до цих тенденцій підприємства ресторанного господарства займають, безумовно, визначні позиції серед підприємств соціальної інфраструктури, а саме організації харчування та дозвілля населення. Адже постійний розвиток цих підприємств та якості їх послуг є свідченням зростання гідного рівня життя в країні. Сьогодні підприємства ресторанного господарства все більше уваги приділяють відстеженню та аналізу якості послуг. Сучасні інтеграційні процеси у світове економічне співтовариство також зумовлюють необхідність цілеспрямованих дій щодо взаємоузгодження та вдосконалення чинної системи управління якістю обслуговування, вдосконалення внутрішньої нормативної документації, яка б сприяла підвищенню якості праці обслуговуючого персоналу та конкурентоспроможності вітчизняних підприємств харчування.

Посилання

Заремба, П. Основи менеджменту : навч. посіб. [Текст] / П. Заремба. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2014. – 165 с.

Момот, О. Менеджмент якості та елементи системи якості : навч. посіб. [Текст] / О. І. Момот. – К. : Центр навчальної літератури, 2007. – 368 с.

Котлер, Ф. Маркетинг – менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль [Текст] / Ф. Котлер ; пер. с англ. ; под ред. О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского. – СПб. : Питер, 1999. – 896 с.

Колот, А. Мотивація персоналу : підруч. [Текст] / А. Колот. – К., 2006. – 340 с.

Балабанова, Л. Управління персоналом : навч. посіб. [Текст] / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2004. –343 с.

Zaremba, P. (2014), Fundamentals of Management, Donetsk, DonNUET. (In Ukrainian)

Momot, O. (2007), Quality Management and Components of Quality System, Kyiv, Tsentr navchalnoi literatury. (In Ukrainian)

Kotler, P. (1999), Marketing – Management. Analysis, Planning, Implementation and control, ed. О. А. Tretyak, L. А. Volkova, Yu. N. Kapturevsky, St. Petersburg, Piter. (In Ukrainian)

Kolot, A. (2006), Motivation of staff, Kyiv. (In Ukrainian)

Balabanova, L. (2004), Personnel Management, Donetsk, DonNUET. (In Ukrainian)

Переглядів статті: 4
Завантажень PDF: 5
Опубліковано
2014-09-30
Як цитувати
Фролова, Л., & Дибок, В. (2014). ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. Mechanism of an Economic Regulation, (3 (65), 63-71. вилучено із http://mer-journal.sumy.ua/index.php/journal/article/view/482
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА