ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВНЗ УКРАЇНИ
Анотація
У роботі розглядаються актуальні питання модернізації системи вищої освіти в України в аспекті формування релевантних компетенцій майбутніх фахівців з економіки. Як у сучасних умовах, так і протягом усієї історії інституту вищої освіти вона залишається під впливом держави. Підготовка фахівців з економіки займає важливе місце у формуванні сучасної державної освітньої політики в Україні. Автори пропонують вирішення питання підвищення рівня вмотивованості студентів до вивчення економічних дисциплін шляхом впровадження в навчальний процес інноваційних освітніх технологій. Значна увага приділяється моделі організації змішаного навчання як ефективному механізму активізації підготовки фахівців з економічних дисциплін. Визначені основні переваги та проблеми впровадження електронного навчання. Стаття може бути корисною для педагогів-практиків, державних службовців, учених, магістрантів усіх форм навчання.
Посилання
Васильєв, А. В. ІТ-забезпечення діяльності інноваційного університету: досвід українського вишу / А. В. Васильєв. – Суми : СумДУ, 2016.
Експеримент з апробації змішаного навчання [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://exp.sumdu.edu.ua.
Кухаренко, В. М. Теорія та практика змішаного навчання / В. М. Кухаренко. – Харків : НТУ «ХПІ», 2016.
Лозинська, Т. М. Інноваційні аспекти управління підприємствами аграрної сфери / Т. М. Лозинська. – Полтава : РВВ ПДАА, 2011.
Медведєв, І. А. Державне управління комплексом неперервної професійної освіти (на прикладі Сумської області) / І. А. Медведєв. – Тростянець : Тростянецька районна друкарня, 2006.
Понікаров, В. Д. Авторські права та інтелектуальна власність / В. Д. Понікаров, О. О. Єрмоленко, І. А. Медведєв. – Харків : ВД «Інжек», 2008.
Сігова, В. І. Системи високих технологій / В. І. Сігова, В. Г. Хижняк, І. А. Медведєв, А. А. Бобришев. – Суми : Ніко, 2012.