ПЕРСПЕКТИВИ ТА ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ

  • Сергій Ілляшенко Сумський державний університет
  • Тетяна Іванова Сумський державний університет
Ключові слова: інтернет-магазин, інтернет-торгівля, реалізація, ринок, сайт

Анотація

У роботі викладено результати порівняльного аналізу основних методів просування і збуту продукції в мережі Інтернет на основі світового досвіду, запропоновано рекомендації щодо їх ефективного застосування. Проаналізовано специфіку товарів та послуг, що продаються і які доцільно продавати в Інтернеті, а також особливості розвитку інтернет-торгівлі як в Україні, так і за її межами. Подані переваги створення інтернет-магазинів, недоліки їх функціонування та шляхи усунення існуючих проблем. Розкрито особливості використання інтернет-торгівлі на ринках В2С і В2В, зокрема на міжнародних ринках. Систематизовано перспективи та проблеми розвитку інтернет-торгівлі в Україні, розроблено рекомендації щодо подолання виявлених проблем. Доведено доцільність використання інтернет-торгівлі на великих підприємствах з метою підвищення ефективності їх функціонування, зокрема тих, що виготовляють і просувають на ринку продукцію промислового використання.

Посилання

Апопій, В. В. Інтернет-торгівля: проблеми і перспективи розвитку [Текст] / В. В. Апопій // Регіональна економіка. – 2003. – № 1. – С. 25.

Кравець, В. М. Інтернет-комерція в Україні [Текст] / В. М. Кравець // Вісник НБУ. – 2004. – № 3. – С. 9.

Драчов, В. В. Мобільна торгівля як один із перспективних напрямків електронної торгівлі [Текст] / В. В. Драчов // Журнал європейської економіки. – 2005. – Т. 4, червень. – С. 242–255.

Дахно, І. І. Зовнішньоекономічний менеджмент : навч. посіб. [Текст] / І. І. Дахно, Г. В. Бабіч. – К. : Центр навчальної літератури, 2012. – 568 с.

Дубовик, Т. В. Інтернет-торгівля в Україні [Текст] / Т. В. Дубовик // Вісник Київського національного торгівельно-економічного університету. – 2013. – № 1(87). – С. 20–28.

Биржевой лидер. Новости Украины [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.profi-forex.org/novosti-mira/novosti-sng/ukraine/entry1008170344.html.

INUKRNEWS International and Ukrainian News [Electronic resource]. – Mode of access : http://inukrnews.com/allnews/ukraine/8661-ukraincy-potratili-na-internet-bolee-2-mlrd-griven-v-etom-godu.html.

В Украине стали активнее делать покупки в интернете [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://podrobnosti.ua/internet/2014/01/15/953127.html.

Как украинские интернет-пользователи выбирают и покупают товары [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://e-commerce.com.ua/2014/04/.

Исследование рынка электронной коммерции в Украине [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://ain.ua/2013/04/11/120835.

Національний електронний каталог товарів (депозитарій) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.gs1ua.org/uk/services/depos.csp.

20 крупнейших компаний Уанета [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://forbes2.umh.ua/magazine/forbes/1359067-20-krupnejshih-kompanij-uaneta.

Интернет-торговля в Украине [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://proit.com.ua/article/telecom/2013/07/22/180231.html.

Apopiy, V. (2003), “E-commerce: problems and prospects,” Rehionalna ekonomika, 1, 25. (In Ukrainian)

Kravets, V. (2004), “E-Commerce in Ukraine,” Visnyk NBU, 3, 9. (In Ukrainian)

Drachov, V. (2005), “Mobile trading as one of the promising directions of e-commerce,” Zhurnal yevropeiskoi ekonomiky, 4 June, 242–255. (In Ukrainian)

Dahno, I., Babich, G. (2012), External management, Kyiv, Tsentr navchlnoi literatury. (In Ukrainian)

Dubovik, T. (2013), “Internet sales in Ukraine,” Visnyk Kyivskoho natsionalnoho torhivelno-ekonomichnoho universytetu, 1 (87), 20–28. (In Ukrainian)

Klymenko, A. (2013), Market Leader. Ukrainian News, http://www.profi-forex.org/novosti-mira/novosti-sng/ukraine/entry1008170344.html. (In Russian)

Omelchenko, V. (2013), Ukrainians spent on the internet more than 2 billion this year, http://inukrnews.com/allnews/ukraine/8661-ukraincy-potratili-na-internet-bolee-2-mlrd-griven-v-etom-godu.html. (In Russian)

GfK Ukraine (2014), Ukrainians become more active in buying online, http://podrobnosti.ua/internet/2014/01/15/953127.html. (In Russian)

GfK Ukraine (2014), Ukrainian Internet users choose and buy goods, http://e-commerce.com.ua/2014/04/. (In Russian)

Klyuka, A. (2013), E-commerce market research in Ukraine, http://ain.ua/2013/04/11/120835. (In Russian)

National electronic catalogue (Depositary), http://www.gs1ua.org/uk/services/depos.csp.

Sudolsky, R. (2013), The 20 largest companies of Uanet, http://forbes2.umh.ua/magazine/forbes/1359067-20-krupnejshih-kompanij-uaneta. (In Russian)

Nekrasov, V. (2013), Internet-stores in Ukraine, http://proit.com.ua/article/telecom/2013/07/22/180231.html. (In Russian)

Переглядів статті: 4
Завантажень PDF: 3
Опубліковано
2014-09-30
Як цитувати
Ілляшенко, С., & Іванова, Т. (2014). ПЕРСПЕКТИВИ ТА ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ. Mechanism of an Economic Regulation, (3 (65), 72-81. вилучено із http://mer-journal.sumy.ua/index.php/journal/article/view/483
Розділ
МАКРОЕКОНОМІЧНІ МЕХАНІЗМИ